Re: [Friesland-genealogy] graftombe (Tzum)

  • Marten Tacoma
    Message 1 of 1 , May 5, 2006
      Hallo Cor,

      Grafnummer 301 in Tzum is van mijn ouders. De overlijdensplaatsen zijn:
      Janke Bonnema: Veenwouden
      Lambertus Tacoma: Ternaard
      Grafnummer 269: Omke Djurre Tacoma van 09-06-1922 is overleden te
      Noordbergum
      Grafnummer 269: Pake Djurre Tacoma van 25-11-1877 overleden te Tzum
      Grafnummer 269: Tante Trijntje Bonnema van 24-02-1923 overleden te Tzum
      Grafnummer 269: Beppe Pietje van Koningsveld is overleden te Tzum
      Grafnummer 270: Omke Hendrik Tacoma van 07-08-1910 is overleden te
      Leeuwarden
      Grafnummer 322: Omke Hendricus Tacoma van 23-03-1909 is overleden te Tzum

      Ik weet niet of je deze aanvullingen in je bestand wilt hebben, of dat je
      alleen de gegevens van de grafstenen opneemt.

      Met vriendelijke groet,
      Marten Tacoma
      De Valom.