Jan Kornelis de Boer

  • A A v d Velde
    Message 1 of 2 , May 3, 2006
      dit gevonden bij http://www.historischcentrumoverijssel.nl/
      bertus

      Kornelis de Boer Klaasjen Jacobs de Boer Blankenham 19-11-1880

      Alte de Boer Jantje van Veen Kuinre 05-11-1869

      Alte de Boer Geesje Ruardi Kuinre 31-07-1884

      Rommert Brandsma Aaltjen de Boer Blankenham 02-05-1856

      Harm Jan Doeven Elisabeth de Boer Oldemarkt 12-05-1871

      Luite Oosting Crisje de Boer Blankenham 20-02-1875

      Harmen Stuitje Trijntje de Boer Oldemarkt 04-02-1876

      voornaam achternaam plaats jaar

      Jan Kornelis de Boer Blankenham 1871 overlijden

      Petertje Oosten Blankenham 1880 overlijden

      ---
      avast! Antivirus: Uitgaande bericht is onbesmet.
      Virus Gegevensbestand (VPS): 0618-0, 02-05-2006
      Getest op: 3-5-2006 20:23:04
      avast! - auteursrecht (c) 1988-2006 ALWIL Software.

    • anke
      Message 2 of 2 , May 3, 2006
        Ontzettend lief van jullie allemaal, die me helpen mijn voorvaders te
        vinden. Ik zal al de gegevens die ik tot nu toe ontvangen heb even
        verwerken in mijn stamboom. Nogmaals heel hartelijk bedankt.
        Met vriendelijke groeten van "down under" - Anke