Re: nogmaals: Wildschut x Hoekstra en Wildschut x Stroo(i)sma en Ellens

  • reyacta
    Message 1 of 10 , May 3, 2006
      Dag Wim,

      Ik had ze wel gevonden, hoor - je reacties. Maar zag zo 1-2-3 niet dat
      ik daar nog op door kon gaan, of iets anders na kon kijken.
      De memories staan op film, per grote stad - la 706/7 of 8.

      Groet, margreet

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "W.L.B. Wilschut"
      <wlb.wilschut@...> wrote:

      > Dag Margreet,
      >
      > De beantwoording van je vorige mail had ik in rood gedaan achter
      jouw diverse opmerkingen/tips. Ik had er niet bij stilgestaan, dat
      rood niet overkomt. Vandaar dat mijn reactie een beetje verdwaald
      stond in jouw mail.