Re: [Friesland-genealogy] Re: nogmaals: Wildschut x Hoekstra en Wildschut x Stroo(i)sma en Ellens

  • W.L.B. Wilschut
    Message 1 of 10 , May 2, 2006
      Dag Margreet,

      De beantwoording van je vorige mail had ik in rood gedaan achter jouw diverse opmerkingen/tips. Ik had er niet bij stilgestaan, dat rood niet overkomt. Vandaar dat mijn reactie een beetje verdwaald stond in jouw mail.
      Dank voor je onderstaande tip (memories van successie). Daarmee kan ik nog eens aan de slag.

      Groeten,
      Wim.
      Message 2 of 10 , May 3, 2006
        Dag Wim,

        Ik had ze wel gevonden, hoor - je reacties. Maar zag zo 1-2-3 niet dat
        ik daar nog op door kon gaan, of iets anders na kon kijken.
        De memories staan op film, per grote stad - la 706/7 of 8.

        Groet, margreet

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "W.L.B. Wilschut"