(no subject)

  • Pieke van der Schaaf.
    Message 1 of 1 , Nov 17, 1999
      Hy, ik ben Pieke van der Schaaf en ik ben bezig met een onderzoek naar
      de familie van der Schaaf uit Wirdum/Reduzum. De oudste stamvader is ene
      Eentje.N welke zo rond 1620 huwde te Wirdum. Daarnaast ben ik bezig om
      een stamregister samen te stellen van mijn vrouw's familie nml.
      Beckeringh. Deze familie komt oorspronkelijk uit Drenthe, Groningen en
      Ost-Friesland. Een tak heeft zich verplaatst naar Friesland.
      Als iemand gegevens heeft of mij kan helpen, bij voorbaat mijn dank.
      Pieke.