(van) Staphorst, Staphorsius, Staphorsius, (van (Staffhorst)

  • hoeve58
    Message 1 of 1 , May 2, 2006
      Hallo,

      Ik ben op zoek naar informatie over de familie van mijn moederskant.
      Mijn beppe heette Staphorsius van haar achternaam. Ik heb inmiddels de
      familie kunnen traceren tot ene Gaspar Staphorst in Emden rond 1530.
      Daarna kan ik niets meer vinden. Wie is verder teruggekomen en weet of
      er een relatie bestaat met de von Staffhorsten in Hoya en of de van
      Staphorsten ook een familietak zijn?

      Alle informatie is welkom,

      Met vriendelijke groet,

      Marijke ten Hoeve