Re: [Friesland-genealogy] Mesdag

  • Cor
    Message 1 of 14 , May 2, 2006
      Willemine.
      Vanmiddag was het boek uitgeleend.
      Leentermijn is 4 weken en kan ook nog verlengd worden.
      Men kon niet nazien hoe lang het al uitgeleend is.
      Maar over een paar weken vraag ik het nogmaals aan, als er
      ondertussen door een ander geen scan wordt geleverd.
      Geduld is een schone zaak !!!
      Ik blijf het in de gaten houden.

      Groetjes Cor.

      geen idee COr... ik hoorde van van Marc over dit boekje.. ik was nl wel op
      die site van Drukkerij Walburg.. maar geen sukses..
      als het kan ...een fotokopietje/scan kunnen maken, of een digi.. zou je die
      dan kunnen sturen?
      zou geweldig zijn
      Hartelijk dank
      Willemine

    • Will J van Dreven-Lieuwes
      Message 2 of 14 , May 2, 2006
        en nu maaar hopen dat iemand ook mijn vraag gelezen heeft, en een run naar
        de Bib gedaan, maar ja hoor.. ik heb geduld..
        raakt maar niet op!
        hartelijk dank Cor.
        Willemine

        Leentermijn is 4 weken en kan ook nog verlengd worden.
        Men kon niet nazien hoe lang het al uitgeleend is.
        Maar over een paar weken vraag ik het nogmaals aan, als er
        ondertussen door een ander geen scahouden.

        Message 3 of 14 , May 16, 2006
          Willemine, ik stuur het jou prive als bijlage.
          Cor.

          Message 4 of 14 , May 16, 2006
            Cor... mag gezegd... je bent in een woord geweldig.
            HEEL HEEL hartelijk bedankt
            Willemine

[...]

            Genealogy yn Fryslbn: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

            Om uw abonnement te bekindigen stuurt u een (leeg) email-bericht naar: