Re: [Friesland-genealogy] van der bosch

  • Cor
    Message 1 of 3 , May 2, 2006
      Ha A A.

      wie zou voor mij de overlijdensakte willen inzien van onderstaande vrouw om
      te zien wie haar man was en haar ouders.
      bertus.
      Overlijdensakte Harlingen, 1824
      Aangiftedatum 31 december 1824, blad nr. 54d
      Maria Theresia van der Bosch, vrouw, overleden 28 december
      1824
      Oud 60 jaar, weduwe

      Antwoord:

      Maria * 1764 in 't Nassause.

      Weduwe van Johannes Jekel won. te Harlingen

      Groet Cor Seinstra

      ---
      avast! Antivirus: Uitgaande bericht is onbesmet.
      Virus Gegevensbestand (VPS): 0617-3, 28-04-2006
      Getest op: 30-4-2006 21:23:20
      avast! - auteursrecht (c) 1988-2006 ALWIL Software.

      __________ NOD32 1.1456 (20060323) Informatie __________

      Dit bericht is gecontroleerd door het NOD32 Antivirus Systeem.
      http://www.nod32.nl

    • A A v d Velde
      Message 2 of 3 , May 2, 2006
        Cor bedankt voor de moeite nu weet ik zeker dat ik de goede heb.in een
        overlijdensakte van Johann Jacob heet ze Maria Theresia van de Bom.vandaar
        de oproep.

        bertus

[...]

        insurance company American family home owner insurance
        Multi family home for sale Single family home for sale Family home
        finance

        Service.

        __________ NOD32 1.1456 (20060323) Informatie __________

        Dit bericht is gecontroleerd door het NOD32 Antivirus Systeem.
        http://www.nod32.nl

        ---
        avast! Antivirus: Inkomende bericht is onbesmet.
        Virus Gegevensbestand (VPS): 0618-0, 02-05-2006
        Getest op: 2-5-2006 20:24:59
        avast! - auteursrecht (c) 1988-2006 ALWIL Software.

        ---
        avast! Antivirus: Uitgaande bericht is onbesmet.
        Virus Gegevensbestand (VPS): 0618-0, 02-05-2006
        Getest op: 2-5-2006 20:47:31
        avast! - auteursrecht (c) 1988-2006 ALWIL Software.