Re: [Friesland-genealogy] Re: Roel Bouma en Akke Douma

  • Karel vd Wal
    Message 1 of 5 , May 1, 2006
      Fokko, er is iemand in deze groep die veel van de familie van der Iest heeft
      landbouwers aan de Iestwei op de Harste. Heb hier zelf ook nog wel aardig
      van, maar die gegevens zul je al wel hebben, mail mij anders even buiten de
      groep om. Kom zelf van Burgum en heb dus nogal wat uit die regio.
      Ongetwijfeld ken je de boeken van Nieuwland op Tresoar (900/901/902) waar je
      dus veel in vindt van voor 1811.
      Karel