RE: [Friesland-genealogy] RE: Sytses en In de Valom

  • Lukas Cazemier
    Message 1 of 9 , May 1, 2006
      Hallo Willemine,

      Kijk eens op:

      http://devalom.goedbegin.nl/

      Daar vind je veel gegevens over De Valom.

      Succes met je onderzoek,

      Lukas Cazemier,
      www.westerkwartier.info

      Message 2 of 9 , May 1, 2006
        he geweldig Lukas..zal ik doen hoor

        Message 3 of 9 , May 1, 2006
          Will,

          Google liever even op "de Valom",
          je krijgt dan tenminste gegevens over het dorp.

          De link hieronder is puur commercieel, het enige dat ik daar te weten kwam
          is dat het in Dantumadeel ligt.

          http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Valom geeft een verklaring van de naam.
          http://www.itkindesign.nl/broeksterwoude/index2.htm officiele informatie.

          http://www.erfskipterpdoarpen.nl/Database/f_1d.html is een genealogiepagina
          waar ik bekende namen op zag.

          Siebren Klein

          Daar vind je veel gegevens over De Valom.

          Succes met je onderzoek,

          Lukas Cazemier,
          www.westerkwartier.info
        • Will J van Dreven-Lieuwes
          Message 4 of 9 , May 1, 2006
            dank je
          • Cor
            Message 5 of 9 , May 1, 2006
              Willemine.
              De Valom ligt in Dantumadeel tussen Veenwouden en Damwoude.
              Damwoude heette vroeger Murmerwoude.
              Dit is in Noord-Oost Friesland.
              Veenwouden ligt ca. 13 Km. ten oosten van Leeuwarden, en Damwoude
              ligt ca. 4 Km. Zuid van Dokkum.
              De Valom is maar een gehucht of streek.
              Maar op een kaart van Nederland kun je nu denk ik wel vinden waar het
              ongeveer ligt.

              Cor.

              Message 6 of 9 , May 2, 2006
                geweldig baie dankie voor allemaal in connectie met In de Valom
                willemine

                -