van der bosch

  • A A v d Velde
    Message 1 of 3 , Apr 30 12:23 PM
      wie zou voor mij de overlijdensakte willen inzien van onderstaande vrouw om
      te zien wie haar man was en haar ouders.
      bertus.
      Overlijdensakte Harlingen, 1824
      Aangiftedatum 31 december 1824, blad nr. 54d
      Maria Theresia van der Bosch, vrouw, overleden 28 december
      1824
      Oud 60 jaar, weduwe

      ---
      avast! Antivirus: Uitgaande bericht is onbesmet.
      Virus Gegevensbestand (VPS): 0617-3, 28-04-2006
      Getest op: 30-4-2006 21:23:20
      avast! - auteursrecht (c) 1988-2006 ALWIL Software.

    • Cor
      Message 2 of 3 , May 2, 2006
        Ha A A.

[...]

        Antwoord:

        Maria * 1764 in 't Nassause.

        Weduwe van Johannes Jekel won. te Harlingen

        Groet Cor Seinstra

        ---
        avast! Antivirus: Uitgaande bericht is onbesmet.
        Virus Gegevensbestand (VPS): 0617-3, 28-04-2006
        Getest op: 30-4-2006 21:23:20
        avast! - auteursrecht (c) 1988-2006 ALWIL Software.

        __________ NOD32 1.1456 (20060323) Informatie __________

        Dit bericht is gecontroleerd door het NOD32 Antivirus Systeem.
        http://www.nod32.nl

      • A A v d Velde
        Message 3 of 3 , May 2, 2006
          Cor bedankt voor de moeite nu weet ik zeker dat ik de goede heb.in een
          overlijdensakte van Johann Jacob heet ze Maria Theresia van de Bom.vandaar
          de oproep.

          bertus

[...]

          insurance company American family home owner insurance
          Multi family home for sale Single family home for sale Family home
          finance

          Service.

          __________ NOD32 1.1456 (20060323) Informatie __________

          Dit bericht is gecontroleerd door het NOD32 Antivirus Systeem.
          http://www.nod32.nl

          ---
          avast! Antivirus: Inkomende bericht is onbesmet.
          Virus Gegevensbestand (VPS): 0618-0, 02-05-2006
          Getest op: 2-5-2006 20:24:59
          avast! - auteursrecht (c) 1988-2006 ALWIL Software.

          ---
          avast! Antivirus: Uitgaande bericht is onbesmet.
          Virus Gegevensbestand (VPS): 0618-0, 02-05-2006
          Getest op: 2-5-2006 20:47:31
          avast! - auteursrecht (c) 1988-2006 ALWIL Software.