Schipperslijst opnieuw gemaakt

  • john de Goede
    Message 1 of 1 , Apr 29 1:32 PM
      Beste lijstgenoten

      Bij de update van 24/4 zijn er enkele storende fouten gesloten in de schipperslijst, die te maken hadden met het filter dat ik gebruik voor de aanmaak. Ik werd hierop attent gemaakt door een aandachtige bezoeker.

      Omdat alleen verbeteren door het gebruikte systeem niet mogelijk is, heb ik de lijst opnieuw aangemaakt met de meest recente gegevens.

      Sorry voor het ongemak,

      Zie: http://home.planet.nl/~goede017/

      vriendelijke groet
      John de Goede