Up date van mijn site met ca. 1000 "vondsten"

  • Anton Musquetier
    Message 1 of 1 , Apr 27 2:13 PM
      UP DATE VAN MIJN SITE

      VANDAAG WEER CA. 1000 "VONDSTEN " AANGEVULD

      van het Provinciaal Bestuurlijk archief van Friesland 1813-1924

      In dit archief is iedereen die wat met de Provincie Friesland te
      doen heeft gehad vermeld(en dat zijn personen van door heel
      NEDERLAND, BELGIE en DAARBUITENdus niet alleen Friezen,ook veel
      Schippers, Bedelaars en Veldwachters,

      Wat zit er zoal in dit archief ???, dat kan zijn een enkele
      vermelding , het aanvragen van vergunningen, veel handgeschreven
      brieven met handtekeningen, lijsten met alle inwoners van een dorp,
      verklaringen van de Geneesheren als er weer eens een besmettelijke
      ziekte was geconstateerd, en volledige belastingdossiers ,
      sollicitatie brieven voor b.v. een functie als Ambtenaar,
      Veldwachter, Burgemeester enz. enz. een Luilekkerland voor de
      Genealoog die wat meer van zijn voorouders wil weten dan alleen maar
      de namen en datums.

      en het resultaat van dit onderzoek vind u op mijn web-site
      http://members.home.nl/musquetier/

      Met Vriendelijke groet van
      Anton Musquetier