Re: [Friesland-genealogy] Re: Even voorstellen: Siebren Sake Klein

  • Renee
    Message 1 of 4 , Apr 24, 2006
      Bedankt.

      Natuurlijk had ik Baukjen en Jan Sybrens
      al via de uitgebreide Anema documentatie
      die je op internet tegenkomt via googlen op Anema Midlum:

      http://home.planet.nl/~albert10/anema/Overz_dongjum.htm

      1 : Jan Sybrens Anema, Timmerman, geb. te Midlum, Franekeradeel op 27 november 1770, Beroep te Midlum in 1814 Meester Timmerman, ovl. te Harlingen, Fr op 23 januari 1837.
      Hij tr. te Midlum, Franekeradeel op 26 mei 1805 met Baukjen Meinderts Bijlsma, geb. te Makkum, Wonseradeel op 15 juni 1781, ovl. op 28 april 1836, d.v. Meindert Bijlsma en Maijke Botes.

      Er is dus een link. Mijn voorvader

      2 : Tjeerd Sybrens Anema, geb. te Midlum, Franekeradeel op 18 januari 1775 op de klokslag van Midlum, ged. te Midlum op 5 februari 1775 Doopgegeven niet zeker, volgt onder III-a.

      Was een broer van Jan Sybrens.

      Siebren Klein