Re: Brother's Keeper in Nederland

  • Gerda
    Message 1 of 3 , Nov 17, 1999
      Beste Foeke,

      Er is een list voor Brother's Keeper gebruikers waar John Steed (de
      maker van het programma) zelf de leiding heeft. Daar kun je hem het
      zelf vragen. Ik heb het adres niet bijderhand, maar beiden "Brother's
      Keeper" of "John Steed" op een goed zoekprogramma mag je op het goede
      spoor zetten. Indien het niet lukt zal ik het adres weer opzoeken.
      Laat maar weten.

      Met vriendelijke groet

      Gerda

        Message 3 of 3 , Nov 18, 1999
          Gerda wrote:

> [...]
          > Keeper" of "John Steed" op een goed zoekprogramma mag je op het goede
          > spoor zetten. Indien het niet lukt zal ik het adres weer opzoeken.

          Bedankt Gerda, voor je snelle reactie op mijn vraag.,

          Vorige week heb ik zelf al John Steed per e-mail gevraagd hoe ik zonder
          credit-card zou kunnen betalen. Zijn antwoord was:
          "You can go to your bank and either buy a US check from them, or US
          urrency. Then send it to me with your order form".

          Och, misschien koop ik toch maar een 50-dollarbiljet en stuur dat per
          post naar John Steed. Om nu zoveel andere mensen met mijn probleem(pje)
          lastig te vallen is eigenlijk wel wat overdreven.

          Nogmaals bedankt voor je attentie.

          Vriendelijke groet,

          Foeke Trip