Re: Even voorstellen

  • antoni g.meynders
    Message 1 of 73 , Nov 16, 1999
      Beste Hennie,
      Ik heb wat van der Meulen's. Sommigen daarvan hebben in de Joure geleefd.Het zijn misschien niet die je zoekt, maar je kunt nooit weten. De naam was al in gebruik voor 1811.
      Kan jij een Gedcom handelen? Laat me dat even weten.
      Ton Meynders Abbotsford BC Canada
    • L. Bijlsma
      Message 73 of 73 , Nov 7, 2011
        Het ligt voor me, zal ik het naar je toesturen of wil je een bepaald
        artikel.

        Groeten, Lineke Bijlsma
        .