Re: [Friesland-genealogy] voorstellen/v.d. Wal/Doekles/de Groot.

  • Roelof Varkevisser
    Message 1 of 2 , Dec 16, 2000
      Isabella,

      Helaas, geen van de door jou genoemden komen in mijn gegevens voor. ook geen
      vaders (vanuit een patroniem) oid.
      Ook je gegevens Tuinstra ed zijn bij mij onbekend.

      Succes in je verdere zoektocht.
      Met vriendelijke groeten,
      Roelof

      Friesland rond 1860 : http://www.varke-visser.myweb.nl/kaarten
      voor mijn genealogie: http://www.gironet.nl/home/rvvisser/genea
      Wonseradeel: de Boer, Roedema
      Idaarderadeel: Zuidema, Deelstra
      Ferwerderadeel: Swart, Buursma, Braak, Papma