vragen

  • Anthony Hofstee
    Message 1 of 2 , Apr 7, 2006
      Wie wil in de trouwbijlagen kijken voor de geboorte datum van Gerardus Gieles?

      Huwelijksakte Het Bildt, 1826
      Man: Gerardus Gieles van der Velde, oud 19 jaar, geboren
      te St. Annaparochie
      Ouders: Gieles Johannes van der Velde en Dirkje Gerrits
      Groen
      Vrouw: Hendrikje Johannes Santhuizen, oud 22 jaar, geboren
      te St. Annaparochie
      Ouders: Johannes Geerts Santhuizen en Pietje Arjens Keizer
      Datum: 3 december 1826, akte nr. 53

      en ik wil graag de doop/geboorte datum van Trijntje Pieters Schiphof hebben.

      Huwelijksakte Menaldumadeel, 1829
      Man: Klaas Jacobs Gosliga, oud 24 jaar, geboren te
      Engelum
      Ouders: Jacob Wybes Gosliga en Jeltje Klazes
      Vrouw: Trijntje Pieters Schiphof, oud 29 jaar, geboren te
      Berlikum
      Ouders: Pieter Klazes Schiphof en Grietje Aukes
      Datum: 13 mei 1829, akte nr. 27

      Thanks. Tony
      A. Hofstee, St. Thomas, ON, Canada

    • nancy
      Message 2 of 2 , Feb 2, 2013
        Margaret en Nynke, dank voor jullie antwoorden op mijn vragen.
        nienke zwart