Even voorstellen

  • amstelra
    Message 1 of 73 , Nov 16, 1999
      Hallo allemaal,

      Mijn naam is Hennie Janmaat, woonachtig in Borger.
      Sinds kort ben ik medegebruiker van de fries-genealogy.
      Ik onderzoek de genealogie van de familie BROUWER, met de sinds 1811 afgescheiden aftakkingen DIJKSTRA, HYLKEMA, V.D. MEULEN EN WATZEMA allen oorspronkelijk afkomstig uit Joure / Woudsend.

      Als iemand mij gegevens kan verstrekken over bovengenoemde families zie ik dit
      met belangstelling tegemoet

      Hennie Janmaat
    • L. Bijlsma
      Message 73 of 73 , Nov 7, 2011
        Het ligt voor me, zal ik het naar je toesturen of wil je een bepaald
        artikel.

        Groeten, Lineke Bijlsma
        .