Re: [Friesland-genealogy] liommes en Helmich?

  • Appy De Vries
    Message 1 of 4 , Dec 15, 2000
      Hallo Liekele Ik heb hier nog wat gegevens maar misschien heb je dit ook
      al Naamsaanname Knijpe -Helmich Douwes de Vries kinderen--Jouke
      elmig -Sies H -42 j te Jubbega-Akke H -35 j te Wijnjeterp-Trintje H -17
      j te Langezwaag zoon Jouke neemt naam aan als voogd wegens ziekte vader !
      Dan is er ook nog een Helmig die neemt de naam Wijnstra aan Tot wederhoren
      Appy uit Heerenveen