liommes

  • Appy De Vries
    Message 1 of 4 , Dec 14, 2000
      Wie weet iets over deze doopsgezinde fam- Joucke Liommes en Fookeltien Dirx geh-12-04-1670 te Schoterland beroep --voorganger kinderen 1 Liomme geb-? geh--18-05-1694 te Schoterland met Duttje Jelmers 2 Age geb-? en onder voorbehoud 3 Helmich Ik hoop dat dit lukt want het gaat niet zo goed met mijn vragen ! Noflike Kryst en Lokkich Nijjier van Appy de Vries de Groot Heerenveen

    • Liekele Helmus
      Message 2 of 4 , Dec 14, 2000
        Hallo Appy!
        Bedankt voor de kerst- en njaarwens in het fries!
        Folle lok en seine yn it nye jier!
        Mijn familienaam Helmus of Helmes is afgeleid van de voornaam Helmich/g,
        (Binne Ates x Siouck Helmichs; Helmig Binnes x Lutkse Lykles; Lykele Helmigs
        Taetske Uytzes) dus heeft iedere vermelding van Helmich mijn belangstelling.
        Als je dus nog iets meer gegevens zelf hebt, of al hoe je aan deze info
        komt,
        houd ik mij zeer aanbevolen.
        Groetnis,

        Liekele (Lieko) Helmus & Rinske Helmus-Deutekom
        Siriusstraat 52, NL-1223 AP Hilversum, the Netherlands
        31(0)35 6858 675 (+voicemail) fax 31(0)20 8848 931(fax2pc)
        gsm 06 28184122 (dutchtone) NetMeeting (+Webcam)
        lhelmus@... icq 60503294

[...]

        of: http://go.to/frgen .
      • Appy De Vries
        Message 3 of 4 , Dec 14, 2000
          De Helmichs van mij komen uit ons Gemeentearchief< Heerenveen >Hier heb ik
          nog Jouke Helmich en Wobbeltje Reitses proclameren in 22-04-1680 krijgen
          dan Hendrik--Gatze--Helmich--Syts--Douwe en dan pas trouwen zij !Dit alles
          in de Knijpe onder Heerenveen ik heb nog geen link met mijn fam-gevonden
          Groetnis Appy

> [...]
          > 31(0)35 6858 675 (+voicemail) fax 31(0)20 8848 931(fax2pc)
          > gsm 06 28184122 (dutchtone) NetMeeting (+Webcam)

        • Appy De Vries
          Message 4 of 4 , Dec 15, 2000
            Hallo Liekele Ik heb hier nog wat gegevens maar misschien heb je dit ook
            al Naamsaanname Knijpe -Helmich Douwes de Vries kinderen--Jouke
            elmig -Sies H -42 j te Jubbega-Akke H -35 j te Wijnjeterp-Trintje H -17
            j te Langezwaag zoon Jouke neemt naam aan als voogd wegens ziekte vader !
            Dan is er ook nog een Helmig die neemt de naam Wijnstra aan Tot wederhoren
            Appy uit Heerenveen