Re: [Friesland-genealogy] Doopsgezinde families Oldeboorn WalstraDijkstrade Jong Boonstra etc.

  • Cor
    Message 1 of 1 , Mar 30, 2006
      Hallo Irene.
      Bedankt voor de info, ik heb ondertussen kontakt gehad met zijn vrouw.
      Hij belt mij terug.

      Groetjes Cor Seinstra.

      Beste Cor,

      Het boekje heeft weliswaar een ISBN nr maar is in eigen beheer uitgegeven.
      Hij heeft nog slechts enkele exemplaren over.
      Er zijn meer belangstellenden dus misschien laat Jan Walstra er in de
      toekomst nog wat bijdrukken. Maar sinds kort zou het toch echt bij Tresoar
      moeten zijn. Maar vraag maar wat je zou willen weten. Een aantal dingen heb
      ik overgeschreven, dus wie weet!

      Met vriendelijke groet,

      Irene Walstra