Onbekende foto uit Drachten, 1934

  • Andrys Stienstra
    Message 1 of 5 , Mar 23, 2006
      Op verzoek van Roos van der Kruk heb ik een foto geplaatst op de website van
      deze groep:

      Het is een foto van een groep meisjes/jonge vrouwen, gemaakt door foto
      Comello, Noorderbuurt, Drachten. De foto is gedateerd op 4 aug. 1934.

      Roos heeft deze foto in een tweedehands winkel gekocht en is benieuwd wie er
      op staan.

      Andrys Stienstra

      http://www.andrysstienstra.nl
    • Walraven Koster
      Message 2 of 5 , Jul 31, 2006
        Andrys,

        Ik denk dat het om deze foto gaat, een groep jonge vrouwen die er
        uitziet als een meisjesvereniging of zo.

        Ik heb ondertussen viavia die foto laten zien aan drachtster
        connecties, en één daarvan weet mensen te identificeren. "Dat was mijn
        bewaarschooljuf". Maar nu heb ik de foto zelf niet meer, en ook bij
        Yahoo/fg is hij verdwenen. Dat praat erg lastig.
        Is er al meer over bekend? Als je meer wilt weten wil ik de foto nog
        wel kunnen zien, dan kan ik achter mijn contact aan.

        Walraven

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Andrys Stienstra"
        <andrys@...> wrote:

> [...]
        > Comello, Noorderbuurt, Drachten. De foto is gedateerd op 4 aug. 1934.
        >
        > Roos heeft deze foto in een tweedehands winkel gekocht en is

      • Ad Rienks
        Message 3 of 5 , Jul 31, 2006
          Walraven,

          De foto is er nog steeds, hoor!

          <andrys@...> wrote:

> [...]
          > Comello, Noorderbuurt, Drachten. De foto is gedateerd op 4 aug. 1934.
          >
          > Roos heeft deze foto in een tweedehands winkel gekocht en is

          Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!
        • Walraven Koster
          Message 4 of 5 , Jul 31, 2006
            En ik heb hem gevonden. Bedankt.

            Walraven

            --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Ad Rienks" <kwibus@...>

            Message 5 of 5 , Aug 1, 2006
              Walraven,

              Dat zou mooi zijn. Maar de foto staat nog steeds op dezelfde plek, hoor.