vraag

  • Appy De Vries
    Message 1 of 87 , Dec 9, 2000
      Weet iemand iets over Harmen Tjeerds enSybrich Jans geh-29-02-1728 te Eernewoude ,< ouders! .> ik heb 1 zoon Jan Harmens geh-20-10 -1754-te Eernewoude met Antje Sytzes geb-1732 overl-1818 te Langezwaag ouders v Antje waren Sytze Klases ? en Janke Hendriks verm- Opsterland Groetjes Appy

    • Appy de Vries
      Message 87 of 87 , Aug 25, 2011
        Johan e.a.
        veel dank,heb inmiddels mijn boek!!!