Gezocht: Merten, familie-relaties met Frederiks en Kroes

  • Polyne de Graaf
    Message 1 of 1 , Feb 27, 2006
      Lijstgenoten

      Ik ben op zoek naar de voorouders van Johan Victor Merten.

      Johan Victor trouwt op 26 september 1888 in Leeuwarden met Agatha
      Cornelia Frederiks. Eén van hun kinderen, Johan Jacob, trouwt op
      14-9-1918 met Maaike Kroes. Maaike is een dochter van de Jouke Kroes
      die het hek om de boom vor het Stadhouderlijk Hof heeft gesmeed.

      De familie Merten schijnt uit Polen te komen. Noch met Family search,
      noch met GenWiki, kom ik hier goed uit. Ik kom uiteindelijk op heel
      veel Mertens in Stolberg, en dat is inmiddels Polen, maar niet op de
      goede.

      Wie heeft meer informatie, of hints om verder door te kunnen zoeken?

      Polyne