RE: [Friesland-genealogy] Jan Paulus van der Veer

  • Hilda H. Smit -Brouwer
    Message 1 of 17 , Feb 27, 2006
      Goedemorgen Jos,

      Atse Aukis en Andriske Hansis huwden te Sneek op 24-05-1761 NH, ondertrouw 25-04-1761 Sneek. De naamsaanneming is door hun zoon Auke geregistreerd. Mijn "interesse" gaat niet verder uit naar de familie van den Dam. Ik stam rechtstreeks af van de van der Veer 's. Mijn overgrootmoeder was Ansche van der Veer.

      Dam, Auke Atzer van den, Sneek

      k. Atse 21, Jan 19 soldaat, Frans 17, Andrieske 26, Knierke 24

      Mairie Sneek, fol. 35v

      Groetnis ût Fryslân
      Hilda H.