Vlieg(e)(he)

  • nancy_kienes
    Message 1 of 2 , Feb 26, 2006
      Hesselius (Johannes) Vliege, geneesheer, geboren circa 1645. Was
      getrouwd met Hilletjen Fabricius (datum?). Uit dit huwelijk werd
      geboren waarschijnlijk in 1671 Hesselius (Hesselius) Vliege te
      Grijpskerk die trouwde met Antje (Alberts) van den Waerdt op 17-07-1692
      te Grijpskerk.
      Heeft iemand voor mij meerdere gegevens over deze personen? geboorte-
      trouw- en/of overlijdensdata? Of andere interessante gevens?
      met dank en groeten
      nienke zwart
    • betty
      Message 2 of 2 , Feb 27, 2006
        Nienke,

        Hesselius Johannes Vliege trouwt 6-12-1668 te Gasselte met Hilla (Hilleryen ) Fabricius.

        Verder heb ik nog een zoon Rintje Hesselius Vliege gedoopt 5-9-1669 Grijpskerk.

        Mogelijk is er ook nog een zoon Theko Hasselus Vliege , hij trouwt 18-10-1705 te Gasselte met Vreda Lammina Fabricius.

        Hilla is gedoopt te Gasselte 1641,(Hijlle werd gedoopt te Gasselte, vermeld op 10-4-1641, pagina 8, geen doopdatum vermeld ) als dochter van Bernardus Fabricius en Haesje Helinge.

        groetjes Betty Eisinga