Boekema's

  • boekema@aei.ca
    Message 1 of 1 , Nov 13, 1999
      Beste allemaal,

      Tot twee keer toe sloot mijn Netscape af toen ik mijn
      email weg wilde sturen. Deze keer zal ik maar hopen
      dat het lukt, maar ik zal het korter maken.
      Ik ben deze week ingeschreven.
      Mijn webpage (Boekemastate) is hier te vinden:
      http://geocities.com/Heartland/Estates/1112.
      Er zijn verschillende Gedcoms te vinden en over de
      200 familienamen.
      Zelf probeer ik informatie te verkrijgen betreffende de
      Boekema's, vooral om terug te werken van 1811 tot
      de 15de eeuw.

      Veel plezier met het onderzoek.

      Cor