Re: Re: Verlaat antwoord op bericht van Bernarda Kragten

  • Lex Bennink
    Message 1 of 3 , Nov 11, 1999
      Carel,

      Sorry, maar dit bericht verscheen al op 4 november bij mij in beeld. Je had het dus al eerder gestuurd aan "de groep". Vergissen kunnen we ons allemaal maar: dit kost wel erg veel downloadtijd, zeker als dergelijk lange berichten telkens volledig gequoot worden. Ik denk dat niemand hierbij gebaat is. Wil je (en dat geldt ook voor veel andere afzenders) allleen datgene quoten wat van belang is voor het antwoord? Dit scheelt een hoop schijfruimte, downloadtijd en zinloos lezen van telkens hetzelfde (overigens prima gestelde) stuk proza.

      Bedankt, ciao en groet, Lex Bennink

      Message 2 of 3 , Nov 12, 1999
        Beste Lex,

        Bedankt voor je e-mail. Je schreef:
        >Vergissen kunnen we ons allemaal maar: dit kost wel erg veel downloadtijd,
        zeker als dergelijk lange >berichten telkens volledig gequoot worden.
        Je hebt volkomen gelijk. Marianne Teunis is het helemaal met jou eens en
        daar luister ik ook naar.

        Met vriendelijke groet,
        Carel