Re: Test of dit doorkomt

  • Hessel de Vries
    Message 1 of 10 , Nov 10, 1999
      -----Oorspronkelijk bericht-----
      Van: c.morra <cmorra@...>
      Aan: Friesland-genealogy@onelist.com <Friesland-genealogy@onelist.com>
      Datum: dinsdag 9 november 1999 21:54
      Onderwerp: Re: [Friesland-genealogy] Test of dit doorkomt

      >From: "c.morra" <cmorra@...>
      >
      >Geachte Hessel de Vries,
      >
      >Daar ik problemen had met het filteren van deze nieuwsgroep heb ik met een
      >lid van deze groep een test uitgevoerd om de doorvoer van berichten te
      >controleren. Op de test heb ik vele positieve reacties mogen ontvangen. Aan
      >alle die mij berichten mijn DANK. Ook aan jouw Hessel de Vries daar je
      >reageerde.
      >
      >Je schreef : Wat heeft dit met genealogy te maken???????

      Dit was niet hatelijk bedoeld alleen maar een vraag daar ik het verband niet
      zag.
      Sorrry dat het verkeerd overkwam en bedankt voor je uitleg.

      vr.gr. Hessel de Vries

> [...]
      >programma als standaard wilde gebruiken negatief beantwoord. Ik heb de
      >filters in mijn oude programma weer opnieuw ingesteld.
      >Daar ik mij pas had voorgesteld in deze nieuwsgroep en daarop zeer
      >waardevolle GENEALOGISCHE gegevens van leden heb mogen ontvangen, was het
      >voor mij van het aller grootste belang om geen enkel bericht te missen.
      >Vandaar Hessel de Vries heb ik in deze nieuwsgroep een (1) piep klein
      >regeltje neergezet met de tekst �Test of dit doorkomt'.
      >
      >Gelukkig heb ik ook jouw bijdrage moge ontvangen.

    • Sietske Hoogerhuis
      Message 2 of 10 , Nov 10, 1999
        Hallo,

        ik ben het met iedereen, die er zo over denkt, eens dat dit onderwerp "off
        topic" is. Niettemin, ik ben toch wel blij met de informatie. Ik denk dat
        velen van ons met hetzelfde mailprogramma (en dezelfde tycoon) te maken
        hebben, en ik heb de laatste tijd al meer problemen gehoord. Ook ik ben voor
        mijn genealogische informatie mede afhankelijk van de bijdragen van andere
        genealogen via email. Dus, toch dank voor deze test. En ook dank aan Hessel
        voor het stellen van een vraag die mij ook intrigeerde.

        Laat Bill Gates onze samenwerking niet verstoren!

        Kennen jullie trouwens de kreet: "Eala Frya Fresena" en weet iemand wat dat
        betekent?

        Mei freonlike groetnis,

        Sietske Hoogerhuis <sietske.hoogerhuis@...>

        Message 3 of 10 , Nov 11, 1999
          Goeie Sietske. "Eale Frya Fresena" betekend niets anders dan 'Edele vrije
          Friezen'
          De Groningse familie Pathuis heeft dit als wapenspreuk bij hun familiewapen.
          De groetsje van Pieke v/d Schaaf