Bakker

  • Pieke
    Message 1 of 9 , Dec 4, 2000
      Wie heeft aanvullende informatie over onderstaande persoon en over zijn
      voorgeslacht?

      Haitse Piekes Bakker, geboren zo rond 1779 - vermoedelijk in de huidige
      gem Menaldumeradeel - , zoon van Atse Haitzes Bakker en N.N. Hij huwde
      in ? met Niske Jacobs, dr. van ??

      Het zijn zeer sumiere gegevens en alle aanwijzing zijn dan ook
      meegenomen en worden dankvol geaccepteerd.

      Mvg. Pieke van der Schaaf.
    • j.j. geestman
      Message 2 of 9 , Feb 9, 2001
        Leden van de groep,
        Vandaag kwam onderstaand bericht bij ons binnen; wie kan Femie helpen?
        Vr.gr., Hans Geestman.

        Beste mensen,
        Kunnen jullie me helpen bij het vinden van mevr. Gooitske Bakker uit Leeuwarden.
        Zij zou over een verzameling oude foto's beschikken van Tjerkwerd en Dedgum.
        Met Simmer 2000 heeft ze deze tentoongesteld in Dedgum.
        Ik zou graag met haar in kontakt komen, omdat mijn voorouders (van der Zee)
        kuiper/timmerman waren in Dedgum.
        Al vast dank voor de hulp,

        Groeten,
        Femie van der Zee

      • Wil de Jong
        Message 3 of 9 , Aug 8, 2002
          Wie kan mij helpen aan de geboortedatum van Jeltje Hinnes Bakker, zij was getrouwd met Feike Douwes Boschma en is overleden 31 dec 1891 in Scharnegoutem.
          Groeten Wil.

        • Hinke Woudt
          Message 4 of 9 , Aug 8, 2002
            Wie kan mij helpen aan de geboortedatum van Jeltje Hinnes Bakker, zij was getrouwd met Feike Douwes Boschma en is overleden 31 dec 1891 in Scharnegoutem.
            Groeten Wil.

            Hallo Wil,

            Rauwerderhem geb. 05-03-1815, Jeltje, dr.v. Hinne Jeltes Bakker en Jeltje Hessels. Gezien de leefijd bij overlijden (76 jaar) lijkt me dit de gezochte Jeltje.

            Groet, Hinke Woudt.

            Yahoo! Groups Sponsor

            of: http://go.to/frgen .

          • Onno Elgersma
            Message 5 of 9 , Aug 8, 2002
              Wil,

              Neem het onvolprezen scherm van Roelof Varkevisser, vul in Jeltje Hinne
              Bakker, klik op geboorten alle regio's en er rolt direct Rauwerderhem, 5
              maart 1815 uit.

              Groeten,

              Onno Elgersma

              Message 6 of 9 , Oct 13, 2008
                Dag mensen,

                Hier is zijn website en w.s. staat zijn e-mail adres er ook op.
                http://members.home.nl/t.bais/Bais%20Genealogie%20Homepage/

                Met vr.gr.
                Lineke Bijlsma
                From: elly tendam <dutchie42002@...>
                To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
                Date: Monday, October 13, 2008, 12:21 PM

                Hallo Leo

                Heb je al eens contact opgenomen met de heer Tom Bais? Hij heeft heel veel
                informatie van verschillende takken Bakker. Ik heb zelf ruim 650 keer de naam
                Bakker in mijn bestand staan. Het grootste deel komt uit Noord-Holland en een
                paar uit Friesland. Als je interesse hebt hoor ik het wel.

                Groeten,
                Elly Tendam-Koomen

              • elly tendam
                Message 7 of 9 , Oct 13, 2008
                  Leo en anderen die geinteresseerd zijn in de naam Bakker

                  Ik zie dat de homepage van Tom Bais al doorgegeven is, zijn e-mail is: t.bais@...

                  Groeten,
                  Elly Tendam-Koomen

                • L.Bijlsma
                  Message 8 of 9 , Oct 13, 2008
                    Dag Elly,

                    Ik heb het express vermeden zijn e-mail adres door te geven. Iedereen kan het zelf bekijken/opzoeken op zijn website. Ikzelf heb er wat moeite mee om in deze "open" groep het adres van een ander door te geven. Maar goed, dat is een kwestie van smaak.

                    Met vr. gr.
                    Lineke Bijlsma
                    .