kijlstra

  • Izaak Kijlstra
    Message 1 of 1 , Dec 3, 2000
      Hallo Yntze en anderen,

      Op de site van het Ryksargyf vond ik bij de geboortes in de gemeente
      Weststellingwerf:
      - Tetje Jelkes Kijlstra, aangifte geboorte 19-11-1828;
      - Ytze Kijlstra, aangifte geboorte 4-5-1859;
      - Hendrik Kijlstra, aangifte geboorte 16-8-1865;
      - Heine Kijlstra, aangifte geboorte 10-8-1871;
      - Reinder Kijlstra, geboren 31-1-1891, zoon van Ytze Kijlstra en Hiltje
      Oosten.
      De verwantschap met mijn "tak" van de Kijlstra's kan ik niet vinden.
      Weet iemand iets meer van de Kijlstra's uit Weststellingwerf?

      Met vriendelijke groet,

      Izaak Kijlstra