Re: [Friesland-genealogy] Re: Gietersen in Friesland

  • a.a. van deelen
    Message 1 of 12 , Dec 1, 2000
      Hallo Wind,
      Heb jij je boek al? Mijn buurvrouw had er nog één.
      Harry van Deelen
      Message 2 of 12 , Dec 2, 2000
        Ik heb een boek besteld bij de winkel van de Fryske Academie en zal
        het binnenkort binnen krijgen.Voor geinteresseerden bel even met de
        Academie 058-2131414 het ISDN nummer is 9061718252
        Herman

        --- In Friesland-genealogy@egroups.com, "a.a. van deelen"

        http://members1.chello.nl/~a.stienstra/frgen/
        > of: http://go.to/frgen .
        >

        > [De niet-tekstgedeelten van dit bericht werden verwijderd]
      • Petra Oosterbroek
        Message 3 of 12 , Dec 3, 2000
          Herman, heb je nog wat meer gegevens over Jan Hendrik Sr., geboorte, trouwen
          en overlijden eventueel ook van zijn vrouw?

        • H.H. WIND
          Message 4 of 12 , Dec 4, 2000
            Ik heb een kwartierstaat voor je..mail even je emailadres svp dan
            belasten we de lijst niet zo.