Begraafplaats Tytsjerk

  • Willem
    Message 1 of 4 , Jan 3, 2006
      Hallo allen

      Begraafplaats Tytsjerk op de site geplaatst.
      Met dank aan Wies en haar medewerkers.
      Ze hebben gezamenlijk nu 66 begraafplaatsen ingeleverd.
      Mijn grote dank hiervoor en ook mijn dank voor de andere vrijwilligers.
      Want zonder deze vrijwilligers was de site niet zoals hij nu is.

      Vriendelijke groet, Willem Hovinga

      http://graftombe.nl w.hovinga@...
      http://members.lycos.nl/willemhovinga genealogie
      w.hovinga@... Tel: 06-20890592 Tel: 0594-516683 MSN
      willem_hovinga@...

      Er worden nog vrijwilligers gevraagd voor het fotograferen van
      begraafplaatsen.

    • Cor
      Message 2 of 4 , Jan 3, 2006
        Hallo Willem en anderen.

        Eerst nog een goed 2006 gewenst.

        Ik las onderstaand bericht en dacht "wat zullen we nou hebben" ????????
        Tytsjerk=Tietjerk en die heb ik als mijn 2e kerkhof begin 2005 al gedaan.
        Even op Graftombe gezien en ik denk dat het Gytsjerk moet zijn wat Wies & co.
        hebben ingestuurd.
        G en T zitten ook dicht bij elkaar op het toetsenbord en dat fries voor een Grunninger he.

        Inderdaad geweldig van hen allen om 66 te doen.

        Gegroet Cor Seinstra

        Message 3 of 4 , Jan 3, 2006
          Goedenavond Cor

          Ook de beste wensen nog.
          Wel een heel dom foutje van mij heb het hier goed voor me staan.
          Maar had wel constant Tietsjerk in gedachten nog na gekeken of het niet
          dubbel was.
          En dacht nee het is Gytsjerk en toch Tietsjerk noteren dom dom dom.
          Bedankt voor de melding.

          Message 4 of 4 , Jan 3, 2006
            Ha Willem het gaat mij niet om dom dom dom, maar omdat "men" (de lezer) weet
            dat Gytsjerk (Giekerk) op www.graftombe.nl staat.
            Dat is het doel waarnaar wij streven.

            Cor.