dubbel

  • nienke zwart
    Message 1 of 5 , Nov 30, 2000
      Hallo, waarom krijg ik veel email dezelfde emailberichten dubbel. Is daar iets aan te doen> mat dank en groeten nienke zwart

    • Roelof Varkevisser
      Message 2 of 5 , Dec 1, 2000
        Nienke,

        Volgens mij komt het doordat sommigen hun berichten uit ongeduld meerdere
        malen verzenden.
        Zelf heb ik me er laatst ook schuldig aan gemaakt.
        Ergens zit er soms een knoop in de lijn, waardoor sommige berichten er
        langer dan een halve dag over doen om verstuurd te worden en vervolgens weer
        terug te keren.
        Ik zal volgende keer wat meer geduld hebben.

        Roelof

        Hallo, waarom krijg ik veel email dezelfde emailberichten dubbel. Is daar
        iets aan te doen> mat dank en groeten nienke zwart

        of: http://go.to/frgen .
      • Cornelius Boekema
        Message 3 of 5 , Dec 1, 2000
          Ik begin dat fenomeen van dubbele emails ook lastig te vinden. Het
          duurt zeker al sinds twee weken. Hoogstwaarschijnlijk heeft onze
          dierbare Andries er 'n oplossing voor?
          Cor Boekema

          nienke zwart wrote:

> [...]
          >

          > [De niet-tekstgedeelten van dit bericht werden verwijderd]

        • j. van der meulen
          Message 4 of 5 , Dec 2, 2000
            Het byzondere is dat ik voor enkele weken daar ook wekenlang last van heb
            gehad; na mijn laatste pissige reactie naar de "eigenaar/supervisor" van
            deze e-group (Yahoo geloof ik) was en is het nog steeds over: geen
            dubbeltjes meer. Ik denk niet dat Andrys er iets aan kan doen.
            Jan van der Meulen.
> [...]
            > dierbare Andries er 'n oplossing voor?
            > Cor Boekema

            daar iets aan te doen> mat dank en groeten nienke zwart

          • Andrys Stienstra
            Message 5 of 5 , Dec 2, 2000
              Als u last heeft van het steeds dubbel (of soms zelfs drie- en vierdubbel)
              ontvangen van berichten, dan is er ergens een foute instelling, hetzij bij
              Egroups (meestal niet), hetzij bij uw provider (vaak), hetzij bij u thuis.
              Ik kan daar inderdaad weinig aan veranderen. Het beste kunt u eerst eens
              contact opnemen met de helpdesk van uw provider. Als dat niet helpt, probeer
              het dan bij Egroups (http://www.egroups.com, doorklikken naar "Contact Us"
              op de onderste regels in het scherm).
              Incidenteel komt het natuurlijk ook wel eens voor dat iemand per ongeluk, of
              zoals Roelof schreef, ongeduldig twee keer op de verzendknop heeft gedrukt.

              Speciaal voor de gebruikers van Haza-Goed is vandaag een speciale nieuwe
              groep in het leven geroepen. U kunt zich hier op abonneren door een (leeg)
              email-bericht te sturen naar Haza-Goed-subscribe@egroups.com.

              Mei freonlike groetnis / Met vriendelijke groeten / With kindest regards,

              @ndrys Stienstra, Burgum (Frl)

              eamelje: andrys@... (privee), hazagebruikers@... (HazaData)
              thússide: http://www.stienstra.net
              HazaData: http://www.hazagebruikers.nl
              Genealogy yn Fryslân: http://members1.chello.nl/~a.stienstra/frgen
              Frysk Letterkundich Museum (wurk): http://www.flmd.nl , email:
              stienstra@...

              Beheerder van de Hazagebruikers-emaillijst, de Haza-Goed-emaillijst en van
              de Friesland-genealogy-emaillijst.
              Meld u aan door een (leeg) emailbericht te sturen naar
              hazagebruikers-subscribe@egroups.com , naar
              Haza-Goed-subscribe@egroups.com of naar
              friesland-genealogy-subscribe@egroups.com .