Re: Gietersen in Friesland

  • H.H. WIND
    Message 1 of 12 , Dec 1, 2000
      Petra, ik inderdaad wel wat info gebruiken, zo mis ik de juiste gebdd
      in 1811 en heb je ook gegevens van zijn broers en zusters en ouders?
      Hartelijk dank
      Herman

      --- In Friesland-genealogy@egroups.com, "Petra Oosterbroek"
    • Petra Oosterbroek
      Message 2 of 12 , Dec 1, 2000
        Herman, onderstaand is alles wat ik heb ik ben wel benieuwd of deze Auke
        Aukes Bos dezelfde is als degene die met Janke Siebes ten Cate is getrouwd,
        zoja dan heb ik wel meer informatie over deze A.A. Bos. Ik hoop dat jij hier
        iets aan hebt of misschien heb jij voor mij een aanvulling.

        1. Jan Hendriks Sr. Wind trouwde Grietje Tjebbes van der Meer.
        Kinderen:
        i Jan Jans Wind geb. 1 feb 1817, Sint Johannisga, trouwde 25 dec 1861,
        te Schoterland, Sjoukje Aukes Bos, geb. ca. 1834, Schoterland, (dochter van
        Auke Aukes Bos en Antje Jacobs Wiegersma). Jan overleed 28 nov 1862,
        Schoterland (te Heereveen)

        Message 3 of 12 , Dec 1, 2000
          Petra, bedankt voor de gegevens van Sjoukje Aukes Bos. Ik zou je
          graag helpen, maar ik kan alleen informeren over Wind. Wat wil je
          daarover weten? Over Bos weet ik jammer genoeg niets dan alleen een
          Elisabeth Bos uit 1934.Groeten Herman

          <2peet@h...> wrote:
> [...]
          gebdd
          > in 1811 en heb je ook gegevens van zijn broers en zusters en ouders?

        • a.a. van deelen
          Message 4 of 12 , Dec 1, 2000
            Hallo Wind,
            Heb jij je boek al? Mijn buurvrouw had er nog één.
            Harry van Deelen

            <2peet@h...> wrote:
> [...]
            gebdd
            > in 1811 en heb je ook gegevens van zijn broers en zusters en ouders?

            eGroups Sponsor

            of: http://go.to/frgen .

          • H.H. WIND
            Message 5 of 12 , Dec 2, 2000
              Ik heb een boek besteld bij de winkel van de Fryske Academie en zal
              het binnenkort binnen krijgen.Voor geinteresseerden bel even met de
              Academie 058-2131414 het ISDN nummer is 9061718252
              Herman

              --- In Friesland-genealogy@egroups.com, "a.a. van deelen"

              http://members1.chello.nl/~a.stienstra/frgen/
              > of: http://go.to/frgen .
              >

              > [De niet-tekstgedeelten van dit bericht werden verwijderd]
            • Petra Oosterbroek
              Message 6 of 12 , Dec 3, 2000
                Herman, heb je nog wat meer gegevens over Jan Hendrik Sr., geboorte, trouwen
                en overlijden eventueel ook van zijn vrouw?

              • H.H. WIND
                Message 7 of 12 , Dec 4, 2000
                  Ik heb een kwartierstaat voor je..mail even je emailadres svp dan
                  belasten we de lijst niet zo.