RE: [Friesland-genealogy] Johanna Lubberdina Gantvoort

  • Hans van Veen
    Message 1 of 4 , Jan 2, 2006
      Hi Annemarth

      Happy New Year

      Ik kom even terug op de informatie op de gezinskaart van mijn grootmoeder
      die jij voor mij hebt ingekeken in Amsterdam.
      Kun jij je herinneren of er op die kaart ook pleegkinderen worden vermeld?

      Mvrgr
      Hans
    • Annemarth Sterringa
      Message 2 of 4 , Jan 2, 2006
        Hi Hans,

        Happy New Year to you too!

        Ik zag die pleegkinderen in de Zuid-Hollandgroep voorbijkomen; ik
        zag op de gezinskaart van je oma in Amsterdam alleen Van Veen
        kinderen. Volgende keer kijk ik nog wel even.

        Groetjes,
        Annemarth

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Hans van Veen"
        <Hans@v...> wrote:

> [...]
        > die jij voor mij hebt ingekeken in Amsterdam.
        > Kun jij je herinneren of er op die kaart ook pleegkinderen worden

      • Hans van Veen
        Message 3 of 4 , Jan 2, 2006
          Hi Annemart
          Ik krijd een vlg. zeggen nogal "onduidelijke copie" per post toegestuurd. Ik
          stel voor dat je even wacht tot ik het betreffende document heb gezien. Het
          zal je wat zoekwerk besparen, hoewel, dat is natuurlijk het leukste van
          alles.
          Groeten
          Hans