Nieuw: Genealogie Kalverboer

  • Annemarth Sterringa
    Message 1 of 4 , Jan 2, 2006
      Beste medespeurders,

      Een nieuw jaar, beste wensen allemaal,

      een nieuwe genealogie op mijn site:
      K a l v e r b o e r, begint met een huwelijk in 1708 in Boornbergum.

      Ook staan er nieuwe teksten bij "Voorouders in geschrift".

      Aanvullingen en correcties zijn uiteraard welkom!

      Groetjes,
      Annemarth Sterringa
    • Hans van Veen
      Message 2 of 4 , Jan 2, 2006
        Hi Annemarth

        Happy New Year

        Ik kom even terug op de informatie op de gezinskaart van mijn grootmoeder
        die jij voor mij hebt ingekeken in Amsterdam.
        Kun jij je herinneren of er op die kaart ook pleegkinderen worden vermeld?

        Mvrgr
        Hans
      • Annemarth Sterringa
        Message 3 of 4 , Jan 2, 2006
          Hi Hans,

          Happy New Year to you too!

          Ik zag die pleegkinderen in de Zuid-Hollandgroep voorbijkomen; ik
          zag op de gezinskaart van je oma in Amsterdam alleen Van Veen
          kinderen. Volgende keer kijk ik nog wel even.

          Groetjes,
          Annemarth

          --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Hans van Veen"
          <Hans@v...> wrote:

> [...]
          > die jij voor mij hebt ingekeken in Amsterdam.
          > Kun jij je herinneren of er op die kaart ook pleegkinderen worden

        • Hans van Veen
          Message 4 of 4 , Jan 2, 2006
            Hi Annemart
            Ik krijd een vlg. zeggen nogal "onduidelijke copie" per post toegestuurd. Ik
            stel voor dat je even wacht tot ik het betreffende document heb gezien. Het
            zal je wat zoekwerk besparen, hoewel, dat is natuurlijk het leukste van
            alles.
            Groeten
            Hans