Re: [Friesland-genealogy] Bennema / v.Toutenburg

  • Ad Rienks
    Message 1 of 5 , Jan 1, 2006
      Kasteel Toutenburg lag ooit in Vollenhove (in het Stadspark).
      Wist je dat?
      Message 2 of 5 , Jan 2, 2006
        L.s.

        Over de Friese Admiraliteit is oa gepubliceerd door Eimert Smits
        Fzn. De electronische versie van zijn publicatie vindt u in de
        rubriek Indexen van de Sneuper site op
        http://www.angelfire.com/vt/sneuper

        Groetnis,
        Hans
        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "bennemageerlings"
        <mj.bg@t...> wrote:

> [...]
        > admiraliteitsheer genoemd. Zijn van deze Admiraliteit ergens
        gegevens
        > die ingezien kunnen worden via internet ?

      • bennemageerlings
        Message 3 of 5 , Jan 22, 2006
          Hinke bedankt voor je aanvullende gegevens over de Toutenburghs. Ik
          heb bij HCL gekeken en veel info gevonden. Het wordt nog wel een hele
          puzzle wie bij wie hoort, want de gegevens zijn vrij summier ook al
          omdat er geen moeder vermeld wordt.
          We worstelen verder.

          groeten,

          Menno Bennema Geerlings