RE: [Friesland-genealogy] Boelens van Sneek

  • Munnik, E.J.
    Message 1 of 3 , Dec 31, 2005
      Beste Appy,

      Ja, deze had ik ook gezien, en er zijn nog een paar Sneekse Boelens met patroniem Willems. Ik zal er nog eens naar kijken, misschien passen ze erbij. Maar er is zeer vermoedelijk geen connectie met de Beetsterzwaagse Boelens. Bij de weg: jij kent vast ook wel de artikelen over een fam. Boelens in Gen. Jierb. 1994 en 1997?

      Hartelijke groeten, en it alderbeste fuor 2006!

      Ernst-Jan