Wypkje Harmens Boersma

  • Ray Koolstra
    Message 1 of 2 , Dec 31, 2005
      Hello

      Can someone help me with the birth date and parents names of Johannes Johannes Meyer he married 18 May 1865 Dantumadeel, Friesland, Netherlands to Wypkje Harmens Boersma b 22 Dec 1841 Rinsumageest, Friesland, Netherlands d 03 Feb 1871 Rinsumageest, Friesland, Netherlands

      and to everyone a very happy new year 2006
      Read Dutch

      Groeten Ray Koolstra
      Australia

    • Appy de Vries
      Message 2 of 2 , Dec 31, 2005
        Ray;
        Johannes Meyer
        geboren 05-11-1829 Leeuwarden
        aangifte 07-11-1829
        zoon van Johannes Meyer en Suzanna Scheen.
        n.b. kind erkend bij huw ouders,kind bij geboorte
        aangegeven onder de naam ''Scheen''
        Leeuwarden;
        huw.ouders 14-03-1830 [akte 23]
        Johannes Meyer en Anna Suzanna Scheen.