Re: van der Ploeg

  • ponne39meppel
    Message 1 of 4 , Dec 31, 2005
      Dit lijkt me te kloppen:

      Trouwregister Hervormde gemeente Akkerwoude-Murmerwoude, 1785
      DTB nr: 158, 1706 - 1810
      Vermelding: Bevestiging huwelijk van 15 mei 1785, Akkerwoude
      Man: Wieger Gerrits, Akkerwoude
      Vrouw: Tietje Tjerks, Akkerwoude

      Gestandaardiseerde namen: WIEGER GERRITS en TIETJE TJERKS

      Huwelijksakte Dantumadeel (mairie Dantumawoude), 1813
      Man: Wyger Gerrits van der Ploeg
      Vrouw: Tjetje Sierds
      Datum: 13 mei 1813, akte nr. 7

      Wiecher Ponne

      In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Reid van der Leij"
      <ReidvanderLeij@h...> wrote:

      > Hallo,
      >
      > Volgens mij was hij weduwnaar van: Tietje Tjerks (overleden
      november 1803)
      > en later van Tjeerdtje Sierds van der Woude.
      >
      > mvg. Reid van der Ley

      12/30/2005