Begraven aan de Deugenweerd in Borculo

  • Johan Vrugterman
    Message 1 of 1 , Dec 30, 2005
      Beste Mensen.

      Ik had me voorgenomen de database van personen, begraven op de oude Algemene
      begraafplaats van Borculo aan de Deugenweerd nog vóór 2006 op m’n site te
      plaatsen.

      Het ziet er naar uit dat dat is gelukt.

      Op basis van een foto inventarisatie bestaat de database nu uit bijna 1100
      begraven personen, aangevuld met partner(s) en ouders.

      Bij nog niet alle personen zij foto’s geplaatst, bij veel al wel.

      In de loop van 2006 hoop ik de overige personen, waarvan geen zerken meer
      aanwezig zijn, in de database op te nemen.

      Neem een kijk op http://home.introweb.nl/~jade in klik op knopje
      Deugenweerd.

      OPROEP. Heeft iemand meer gegevens over personen hier begraven, dan hoor ik
      die graag!

      Na een kerstvakantie lang typen en foto’s bewerken, ga ik nu genieten van de
      oliebollen.

      Ik wenst iedereen een fijne jaarwisseling en een gezond 2006 toe.

      Johan Vrugterman

      Enschede