van der Mei

  • Hans & Rinske Van Brederode
    Message 1 of 3 , Nov 30, 2000
      Nu we het toch over van der Mei hebben, is er ook iemand die iets weet
      van:
      Japke Dirks van der Mei (rond1815-1870) trouwd met Redmer Klazes
      Hoekstra (1818 Almenum-1858) op 29 Jan 1842 te Barradeel?

      Met vriendelijke groet.

      Rinske van Brederode-van der Veen
    • Hans & Rinske Van Brederode
      Message 2 of 3 , Nov 30, 2000
[...]

      • Frans J.M. Agterbosch
        Message 3 of 3 , Dec 1, 2000
          Beste Rinske,

          Ik de door jou beschreven gegevens niet in mijn onderzoek passen. Ze zijn ook duidelijk "jonger". Toch bedankt voor het meedenken.

          Groet,

          Frans J.M. Agterbosch

          Wie van de toekomst houdt, omarmt het verleden.

          Email: f.agterbosch@...
          Website: http://home.planet.nl/~f.agterbosch