Re:[Friesland-genealogy] Pieter Wybrens Koolstra

  • Frans Krom
    Message 1 of 4 , Dec 28, 2005
      Hello Ray,

      BronBurgerlijke stand - Overlijden (Overledene)
      ArchieflocatieGroninger Archieven

      AlgemeenGemeente: Groningen
      Soort akte: overlijden
      Aktenummer: 588
      Aangiftedatum: 20-09-1834
      OverledenePieter Wijbrens Koolstra
      Geslacht: M
      Overlijdensdatum: 19-09-1834
      Leeftijd: 26
      Overlijdensplaats: Groningen
      VaderWijbren Pieter Koolstra
      MoederGertje Berends Toonstra
      Nadere informatiegeboortepl: Oenkerk prov. Friesland; beroep overl.: fuselier

      Mvg.
      Frans

      > Datum: 29/12/05 12:25 AM
      > Van: "Ray Koolstra"
      > Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      > CC:
      > Onderwerp : [Friesland-genealogy] Pieter Wybrens Koolstra
      >
      > Hello
      >
      > can someone help me with the birth date of Pieter Wybrens Koolstra son of Wybren Pieters Koolstra and Gertje Berends Toonstra
      >
      > Read Dutch
      > Ray koolsta

      Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen : Dijksterhuis; Gezelle-Meerburg; Klooster; Krom; Laribeij; Laribij; de Leeuw; Meerburg; Meerburg-Snarenberg; Overmeer; Teunen; Thöne; Wiersema; Wyrsema; Wiersum.
      f.i.krom@...