Re: Janke Martens, Gorredijk

  • Annemarth Sterringa
    Message 1 of 6 , Dec 27, 2005
      Appy, fijn dat je deze ook even doorstuurde, kende ik nl. al, ooit
      gevonden bij het CBG; ik stam van "Roelke Jans int 22e jaar" af,
      vandaar. Kan ik fijn verder zoeken bij het CBG:-)

      Groetjes,
      Annemarth

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Appy de Vries
      <appydevries@p...> wrote:

> [...]
      > bij een bezoek aan Beetsterzwaag [oud archief]
      > hadden wij copys gemaakt van mijn fam.
      > en deze stonden toevallig op deze pagina.s
      > ook nog deze;
      > 234. 30 Juni 1769.
      > Ouders; wijlen de koopman Jan Alles en
      > Geeske Baukes,die hertrouwd is met Hendrik Jans.
      > kinderen; Alle Jans int 23e jaar, Roelke Jans
      > int 22e jaar,Bauke Jans int 19e jaar,Johannes Jans int 15e
      jaar,Girbe Jans int 13e jaar,
      > Lutske Jans int 12e jaar, Aaltien Jans int 10e jaar,
      > Wytske Jans int 8e jaar.
      > kuratoren; Johannes Alles,Hendrik Douwes,

      Misschien moet ik nieuw brilletje?

      > Groetsjes út ijskoud en beetje glad Delft,
      > Annemarth
      >

      > --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Appy de Vries

      <knip>