Janzen X Prins

  • s.chrispijn
    Message 1 of 1 , Dec 27, 2005
      Beste mensen,

      Voor een collega ben ik op zoek naar gegevens van Hendrikus Cornelis
      Janzen. Hij is in 1952 overleden in Delft. Hij was getrouwd met
      Adriana Johanna Dingena Waverijn. Voor dit huwelijk (moet omstreeks
      1939 zijn geweest) was hij ook getrouwd en zouden er twee kinderen
      zijn. Hij komt zelf oorspronkelijk uit Harlingen. Om de kinderen uit
      het 1e huwleijk gaat het, mijn collega zou graag willen weten hoe
      het zit met die tak van de familie. Hoogstwaarschijnlijk is dat 1e
      huwelijk:

      Huwelijksakte Harlingen, 1921
      Man: Henderikus Cornelis Janzen
      Vrouw: Pietje Prins
      Datum: 12 december 1921, akte nr. 90
      NB: Huwelijk ontbonden bij vonnis van de
      arrondissementsrechtbank te 's-Gravenhage d.d. 20
      juni 1935

      (Bron: Tresoar)
      Weet iemand iets over de kinderen uit dit huwelijk, zoon en dochter?

      Met vriendelijke groet,

      S. Chrispijn