Meester

  • Jack Terveer
    Message 1 of 1 , Nov 9, 1999
      Luitjes,

      Wie helpt me op weg met onderstaande:

      Gemeente: Leeuwarden Soort akte: Huwelijksakte Nummer: 44
      Datum: 01-04-1916
      Man Naam: Harmen Piekema
      Vrouw Naam: Teetske Meester

      Antje Meester (Geb 10 sep 1893 in Leeuwarden en getrouwd op 20 mei
      1914 in Leeuwarden met Hendrik Palstra)
      Opmerking bij Genlias :
      Huwelijk ontbonden bij vonnis van de arrondissementsrechtbank te
      Rotterdam d.d. 10 juli 1920

      Ik wil graag weten of iemand mij kan vertellen of deze twee dames dezelfde ouders hebben. Dus, zijn Teetske en Antje zusjes ??

      Reacties aan familytree@...