WIND stamboom

  • H.H. WIND
    Message 1 of 4 , Nov 30 6:07 AM
      wie kan mij helpen aan gegevens van:
      Hendrick Jans WIND gedoopt 10-5-1741 Oosterzee, graag zijn ouders en
      voorouders en nazaten
    • Appy De Vries
      Message 2 of 4 , Nov 30 11:13 AM
        Hallo Wind Ik heb voor U een Hendrik Jans geb-1750 te Giethoorn <WIND OF
        WYNT> Gehuwd 2 Lysbeth Jans Michels uit Jonen Hendrik neemt in 1811 naam
        aan alzo voor 6 kinderen Ouders van H - zyn Jan Hendriks en Niesje Jans Smit
        Beroep H- was boer en veenbaas te Sint Johannisga < Schoterland> Dit komt
        uit de Gietersen van Dr Jochem Kroes! Groetjes van Appy uit Heerenveen

        Hendrick Jans WIND gedoopt 10-5-1741 Oosterzee, graag zijn ouders en
        voorouders en nazaten

        of: http://go.to/frgen .
      • H.H. WIND
        Message 3 of 4 , Nov 30 11:18 AM
          Appy , hartelijk dank, maar deze heb ik wel,ik zoek duidelijk een man
          uit Oosterzee , Tjeukermeer, die Hendrick Jans WIND of WINT heet
          Bedankt voor de moeite
          Herman

          --- In Friesland-genealogy@egroups.com, "Appy De Vries" <appy@n...>
          wrote:
> [...]
          Dit komt
          > uit de Gietersen van Dr Jochem Kroes! Groetjes van Appy uit

          nl/~a.stienstra/frgen/