Re: Re: [Friesland-genealogy] Smellingerlânske (minn iste) famyljes

  • Fred H. Boer
    Message 1 of 1 , Jul 11, 1999
      Gerda wrote:

      > Verder vind ik dat op de Friese lijst vragen ook maar gerust in't
      > Fries mogen verschijnen. Fries volg ik wel een beetje - en als er in
      > een bericht een NAAM of DATUM verschijnt waar ik belang bij denk te
      > hebben, zal ik gauw om meer informatie vragen, hoor!

      Vanzelfsprekend Gerda, dat doe ik ook! Ik probeer alleen onnodige vragen te
      voorkomen.

      > Aan Fred Boer ook een vraag:
      >
      > Zeg Fred, schrijven ze dan op die Noorse, Duitse, Tsjechische en
      > Deense lijsten ook in't Nederlands? Da's leuk hoor! Een hele
      > vooruitgang :-)

      Ik heb een hele rits gegevens gevonden in literatuur die in Nederland
      verschijnt, doch heb ik ook onderzoek laten verrichten in bijvoorbeeld
      Noorwegen, waarbij de voertaal Engels was.

      > (Als je er geen strijd om wil ontketenen, schrijf er dan helemaal niet
      > over!)

      Ik dacht gewoon een opmerking te mogen deponeren, in de vorm van een vraag.
      Het laatste wat ik wil is een strijd ontketenen. Dus: Yntse, Gerda, ik
      beloof geen reaktie meer te geven die op deze kwestie ingaat.

      > met vriendelijke groet/mei freonlike groetnis/ met vriendelike groete/
      > kind regards
      >

      > vriendelijke groeten uit groot Mokum,
      >
      > Mazzel en brochus,
      >
      > Fred H. Boer